Twój towar przyszedł otwarty? uszkodzony?

Skorzystaj z programu ochrony kupujących, z którego korzystają nasze sklepy!

 

Co należy zrobić?

Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt nie dotarł lub znacznie różni się od opisanego w ofercie, wejdź tutaj. Pamiętaj jednak, że z Programu Ochrony Kupujących mogą skorzystać jedynie osoby płacące przez PayU!

Wypełnij formularz zamieszczony na stronie

Termin rozpatrzenia zgłoszenia wynosi 30 dni roboczych.

O podjętej decyzji zostaniesz poinformowany e-mailem

W przypadku, gdy nie otrzymasz towaru przysługuje Ci zwrot w wysokości 100% jego ceny

W sytuacji kiedy przedmiot znacząco odbiega od opisu, odzyskasz 50% zapłaconej kwoty

Pamiętaj, że aby skorzystać z Programu Ochrony Kupujących musisz zapłacić za zamówienie przez PayU.

Nasze sklepy

LED ABZ

ABZ WÓZKI WIDŁOWE