Płatności przez PayU

PayU to system płatności online, umożliwiający użytkownikom szybkie dokonanie płatności za zakupy. Informacja o przebiegu transakcji jest w czasie rzeczywistym przekazywana do sklepu a czas aktualizacji statusu zamówienia nie przekracza 5 minut. Dzięki płatnościom PayU możesz w bezproblemowy sposób dokonać płatności ze swojego konta bankowego lub kartą płatniczą.

Regulamin usługi Payu – kliknij.

 

W obu przypadkach – dla posiadaczy kont i dla robiących zakupy bez rejestracji – status zamówienia aktualizuje się w przeciągu 5 minut od dokonania transakcji i zamówienia może posiadać następujące statusy:

  • PayU Transakcja Oczekuje – status informuje że transakcja nie została dokończona przez serwis PayU
  • Oczekujące – płatność dokonana prawidłowo / zaakceptowana przez PayU, zamówienie czeka na realizację
  • W Trakcie Realizacji – zamówienie przyjęte do realizacji
  • Anulowane – transakcja odrzucona / porzucona

 

Program Ochrony Kupujących

Zakupy w Internecie poza wygodą, szybkością i bezpieczeństwem płacenia powinny zagwarantować e-klientom przyjemność kupowania. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom przygotowaliśmy Program Ochrony Kupujących
(w skrócie POK)
:

  • usługa obejmuje wszystkie sklepy (partnerów) współpracujące z PayU
  • z POK mogą skorzystać wszyscy użytkownicy sieci, którzy zapłacili za dany towar kontem PayU lub też zarejestrowali się na www.payu.pl zgodnie z informacją zawartą w podsumowaniu płatności, bezpośrednio po dokonaniu tej płatności

Na czym polega POK ?

Z Programu Ochrony Kupujących można skorzystać w przypadku, gdy:

  • przedmiot, za który zapłaciłeś do Ciebie nie trafi
  • zakupiony towar znacznie różni się od opisanego w ofercie

Program Ochrony Kupujących pozwala odzyskać nawet do 10 000 PLN!

  • w przypadku, gdy nie otrzymasz towaru przysługuje Ci zwrot w wysokości 100% jego ceny
  • w sytuacji kiedy przedmiot znacząco odbiega od opisu odzyskasz 50% zapłaconej kwoty
  • dodatkowo zapewniamy zwrot kosztów przesyłki do 100 PLN